|
§ 8 UST.2. opis i analiza |
|
|
§ 8 UST.2. opis i analiza |
W tym dziale zamieszczam przykłady działań w poszczególnych punktach paragrafu 8.2.
Zgodnie z rozporządzeniem z dnia 14 listopada 2007 roku przedstawiamy tylko jeden dokument w postaci opisu i analizy realizacji wymagań 8.2 w szczególności ze wskazaniem uzyskanych efektów. Oznacza to, że w jednym dokumencie opisujemy i analizujemy działania z poszczególnych punktów i literek.
Opis i analiza |
Opis – przebieg danego działania, charakterystyka cele realizowanego działania, sposoby realizacji działania, terminy, uczniowie, itp. Analiza – badanie poszczególnych elementów informacja o wpływie podejmowanych działań na podniesienia jakości procesu dydaktyczno – wychowawczego, o pozytywnych efektach dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych podjętych działań oraz o doskonaleniu pracy własnej, o sposobie badania tych efektów, wykorzystanych narzędziach, wynikach ewaluacji, badania osiągnięć uczniów, itp. – w odniesieniu do ucznia, nauczycieli, szkoły;
ważna jest samoocena efektów pracy (opis nie tylko sukcesów, także porażek – wnioski na przyszłość)
efekty w odniesieniu do ucznia, nauczycieli, szkoły przy nabytych uprawnieniach, kwalifikacjach, ukończonych formach szkolenia należy wykazać ich wykorzystanie w pracy ze wskazaniem efektów
|
|
|
|